10/10/2019


ilham denen bir şey vardıysa bende artık kesinlikle buralarda değil. sabahtan beri de beni bekletiyor. kereviz yemeği yapacağıma oturdum onu bekledim. çocukları teyzesiyle sahile yolladım dondurma yesinler için oturdum onu bekledim. o arada hava falan karardı. ben yine de onu bekliyordum. bir numara aradı bilmediğim. sonra Samsung diye kaydettim ve ona konum yolladım. yine de hep onu bekliyordum. sonra çocuklar geldi ve yemek hazırladım ve yedik sonra uyudular. ben de artık alınmıştım gelmemesine ve onu hiç umursamıyor gibi yaptım. iyi dedim gelmezsen gelme. gittim instagramda bazı videolar bile izledim. azcık güleyim diye yaptım bunları. ama sonra kitaplığın önüne geçince aklım gene ona gitti. gelmiyordu. herhalde epey ihmal etmiştim. belki yıllardır aramamış sormamış. onu cepte saymıştım. şimdi gelmemekte haklıydı. ama bende beklemeden vazgeçmeyecek, ne çok istiyorum ona gösterecektim. Samdung eni aradı gelip makinemi götürdü. Kazanı çökmüş dedi çok yüklenmişsiniz. dedim benim olayım bu bunu bilmiyor muymuş kendisi. hem dedim allah kimseye kaldıramayacağı yükü vermez. evdeki tüm paraları toplayıp Samsunga verdim. 1378 liraya makina mı tamir edilir. 1378 kere yıkamazsa ben size sorarım dedim. merak etme abşşla üç yıl garantili dedi. hiç bana dokunmadı. çünkü aklım ondaydı. yine başladım beklemeye. ellerim durmuyordu gözlerime uyku geldi. ilhamı beklerken uyuya kalan biri olmak istemiyordum. fakat oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder